logo
Search
Anybody got any remedies for mole removal?  
   Forum Index ->
Click the image to Enter your Rating
First Page 1 2 3 Last Page 
Author Message
 
Post Posted: 8 days ago 
5
 
4
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote
Anybody got any remedies for mole removal?


https://258413772373414384.s3.amazonaws.com/thumbs/video/2015/10/67297011-ad03-41de-9b64-068156a5a2d8.620x360_q85_upscale.jpg



 
Post Posted: 8 days ago 
0
 
0
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote


I would leave it alone, or see a dermatologist or plastic surgeon if it really bothered me.
 
Post Posted: 8 days ago 
1
 
1
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote
hell nah ....even JEZUZ WON'T fix it
 
Post Posted: 8 days ago 
0
 
0
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote

8 days ago



I would leave it alone, or see a dermatologist or plastic surgeon if it really bothered me.

Dat joint so big on my face im scared i mite bleed ta death if i get it removed.good lookin out tho.Havent had time to look for remedies on my own since i been in jail......lol
 
Post Posted: 8 days ago 
0
 
0
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote
Try black soap followed by organic raw apple cider vinegar, the a moisturizer before bed.
 
Post Posted: 8 days ago 
0
 
0
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote

8 days ago

hell nah ....even JEZUZ WON'T fix it

thanx.ikr but aint no harm in tryin



 
Post Posted: 8 days ago 
0
 
0
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote
MAYBE U CAN GET IT SURGICALLY REMOVED LOL
 
Post Posted: 8 days ago 
0
 
0
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote

8 days ago

Try black soap followed by organic raw apple cider vinegar, the a moisturizer before bed.

Shid i then tried everthing on dis face...aint shit workin.God just aint have it in the cards 4 me.
 
Post Posted: 8 days ago 
0
 
0
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote

8 days ago

MAYBE U CAN GET IT SURGICALLY REMOVED LOL

Im scared i mite bleed to death...
 
Post Posted: 8 days ago 
1
 
0
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote

8 days ago

Try black soap followed by organic raw apple cider vinegar, the a moisturizer before bed.

8 days ago

Shid i then tried everthing on dis face...aint shit workin.God just aint have it in the cards 4 me.


_________________
 
Post Posted: 8 days ago 
0
 
0
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote
The sooner you get it checked out the better. It could be serious. You never know. Hopefully not, but dont wait too long.





 
Post Posted: 8 days ago 
0
 
0
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote

8 days ago

Try black soap followed by organic raw apple cider vinegar, the a moisturizer before bed.

8 days ago

Shid i then tried everthing on dis face...aint shit workin.God just aint have it in the cards 4 me.

8 days ago

ikr....god help me
 
Post Posted: 8 days ago 
0
 
0
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote

8 days ago

Try black soap followed by organic raw apple cider vinegar, the a moisturizer before bed.

8 days ago

Shid i then tried everthing on dis face...aint shit workin.God just aint have it in the cards 4 me.

Well at least get some different doctors opinions...
 
Post Posted: 8 days ago 
0
 
0
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote
.. .
.
.
. . .
.
. . . try crushing valtrex into a fine powder and mixing it into a paste with salicylic acid and dab in on once a day for 69 days...

_________________
 
Post Posted: 8 days ago 
0
 
0
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote

8 days ago

Anybody got any remedies for mole removal?


https://258413772373414384.s3.amazonaws.com/thumbs/video/2015/10/67297011-ad03-41de-9b64-068156a5a2d8.620x360_q85_upscale.jpg

Lmao
 
Post Posted: 8 days ago 
0
 
0
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote

8 days ago

Try black soap followed by organic raw apple cider vinegar, the a moisturizer before bed.

8 days ago

Shid i then tried everthing on dis face...aint shit workin.God just aint have it in the cards 4 me.

8 days ago

Well at least get some different doctors opinions...

Tru...been tryin get myself togetha after jail..Some doctors said they never seen my type of case before tho.
 
Post Posted: 8 days ago 
0
 
0
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote

8 days ago

.. .
.
.
. . .
.
. . . try crushing valtrex into a fine powder and mixing it into a paste with salicylic acid and dab in on once a day for 69 days...

tried almost everything
 
Post Posted: 8 days ago 
0
 
0
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote

8 days ago

Anybody got any remedies for mole removal?


https://258413772373414384.s3.amazonaws.com/thumbs/video/2015/10/67297011-ad03-41de-9b64-068156a5a2d8.620x360_q85_upscale.jpg

8 days ago

Lmao

lol...dont be laughin at my mole.
 
Post Posted: 8 days ago 
0
 
0
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote
Laughing
 
Post Posted: 8 days ago 
0
 
0
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote

8 days ago

Laughing

dont laugh at my mole
 
Post Posted: 8 days ago 
0
 
0
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote

8 days ago

Laughing

8 days ago

dont laugh at my mole

I'm laughing cuz that's the mug that SUH-LAYED wishywashy ugly ass, mole and all
 
Post Posted: 8 days ago 
0
 
0
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote

8 days ago

Laughing

8 days ago

dont laugh at my mole

8 days ago

I'm laughing cuz that's the mug that SUH-LAYED wishywashy ugly ass, mole and all

Oh stop flatterin me...at least wishywashy got a actin gig all i got is dis face... but maybe i get cast as the next wicked witch tho

dont i look da part

http://thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/m/m14WcJUxzmefQR-oRRKar2Q.jpg
 
Post Posted: 8 days ago 
0
 
0
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote

8 days ago

Laughing

8 days ago

dont laugh at my mole

8 days ago

I'm laughing cuz that's the mug that SUH-LAYED wishywashy ugly ass, mole and all

8 days ago

Oh stop flatterin me...at least wishywashy got a actin gig all i got is dis face... but maybe i get cast as the next wicked witch tho

dont i look da part

http://thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/m/m14WcJUxzmefQR-oRRKar2Q.jpg

wishywash lost that poll (that SHE created) cuz she looks a ghetto ratchet mannish mess, i won because i'm handsome as fuck even with my hair uncut and that big mole
 
Post Posted: 8 days ago 
0
 
0
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote

8 days ago

Laughing

8 days ago

dont laugh at my mole

8 days ago

I'm laughing cuz that's the mug that SUH-LAYED wishywashy ugly ass, mole and all

8 days ago

Oh stop flatterin me...at least wishywashy got a actin gig all i got is dis face... but maybe i get cast as the next wicked witch tho

dont i look da part

http://thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/m/m14WcJUxzmefQR-oRRKar2Q.jpg

8 days ago

wishywash lost that poll (that SHE created) cuz she looks a ghetto ratchet mannish mess, i won because i'm handsome as fuck even with my hair uncut and that big mole

Bitch dont eva claim to be me...but you flatter me wit da fact dat you would wanna be da monstrosity dat is me...Sum thought i had a extra nose growing...lil girl hurt my feelins da ova day...talkin bout mommy he got two noses....
 
Post Posted: 8 days ago 
0
 
0
Track Thumbs Up/Down
Reply with quote

8 days ago

Laughing

8 days ago

dont laugh at my mole

8 days ago

I'm laughing cuz that's the mug that SUH-LAYED wishywashy ugly ass, mole and all

8 days ago

Oh stop flatterin me...at least wishywashy got a actin gig all i got is dis face... but maybe i get cast as the next wicked witch tho

dont i look da part

http://thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/m/m14WcJUxzmefQR-oRRKar2Q.jpg

8 days ago

wishywash lost that poll (that SHE created) cuz she looks a ghetto ratchet mannish mess, i won because i'm handsome as fuck even with my hair uncut and that big mole

8 days ago

Bitch dont eva claim to be me...but you flatter me wit da fact dat you would wanna be da monstrosity dat is me...Sum thought i had a extra nose growing...lil girl hurt my feelins da ova day...talkin bout mommy he got two noses....

westbank unblock me on your real account so we can talk i wanna holla at'cha
First Page 1 2 3 Last Page 



 
   Forum Index -> All times are GMT
 
Page 1 of 3
Watch this topic for replies
 
Jump to:   

You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You can edit your posts in this forum
You can delete your posts in this forum
You can vote in polls in this forum

 
Change Online Status: Status Update: