logo
Search
 
POST NEWFaithful_1984's Posts
Author Message
Back to top
Forum :  Topic : MAN SPREAD

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 17 days ago    Post subject: MAN SPREAD

Back to top
Forum :  Topic : IS HE CUTE ENUFF 2 B UR MONDAY MAN CRUSH?

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 17 days ago    Post subject: IS HE CUTE ENUFF 2 B UR MONDAY MAN CRUSH?

17 days ago

Faithful is this person related to you in any way?

lmao... no
Back to top
Forum :  Topic : IS HE CUTE ENUFF 2 B UR MONDAY MAN CRUSH?

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 17 days ago    Post subject:

17 days ago

I got nice features, love the lips, but I'm not feeling this one. I think it's hist style that's just a turn off lol ijs

17 days ago

he's cute to me, but the eyebrows are a bit too arched for me...

17 days ago

Seems Dominican etc.

awww okay. In some of his pics, his eyebrows almost look drawn on with a magic marker... ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Back to top
Forum :  Topic : Pic a prefabricated MCM 3some.

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 17 days ago    Post subject: Pic a prefabricated MCM 3some.

this is a hard one...
Back to top
Forum :  Topic : MAN CRUSH MONDAY... CHOOSE 1 (ENCORE EDITION)

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 17 days ago    Post subject: MAN CRUSH MONDAY... CHOOSE 1 (ENCORE EDITION)

A



B



C



D



E



F



G



H

Back to top
Forum :  Topic : Which dude is more your type....

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 17 days ago    Post subject: Which dude is more your type....

they both are gawjus... but A is more my type...
Back to top
Forum :  Topic : IS HE CUTE ENUFF 2 B UR MONDAY MAN CRUSH?

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 17 days ago    Post subject:

17 days ago

I got nice features, love the lips, but I'm not feeling this one. I think it's hist style that's just a turn off lol ijs

he's cute to me, but the eyebrows are a bit too arched for me...
Back to top
Forum :  Topic : IS HE CUTE ENUFF 2 B UR MONDAY MAN CRUSH?

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 17 days ago    Post subject: IS HE CUTE ENUFF 2 B UR MONDAY MAN CRUSH?













Back to top
Forum :  Topic : At work clear coating my nails....listening to Havana

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 18 days ago    Post subject: At work clear coating my nails....listening to Havana

Back to top
Forum :  Topic : CHOOSE A CRAZY HAIRED CUTIE AS UR SUNDAY MAN CRUSH!

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 18 days ago    Post subject: CHOOSE A CRAZY HAIRED CUTIE AS UR SUNDAY MAN CRUSH!

18 days ago

" B".

But I gotta say, U got some "Sideshow Bob" looking MOFOs up in here.

Thanks !

Smile

Back to top
Forum :  Topic : CHOOSE A CRAZY HAIRED CUTIE AS UR SUNDAY MAN CRUSH!

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 18 days ago    Post subject: CHOOSE A CRAZY HAIRED CUTIE AS UR SUNDAY MAN CRUSH!

A



B



C



D



E



F



G



H



I



J



K



L



M



N



O



P



Q



R



S



T



U



V



W



X



Y



Z

Back to top
Forum :  Topic : Pic 1 that's easy like Sunday mornin'

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 18 days ago    Post subject: Pic 1 that's easy like Sunday mornin'

I
Back to top
Forum :  Topic : Pic a Saturday love.

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 19 days ago    Post subject: Pic a Saturday love.

Back to top
Forum :  Topic : HEY HUBS...TELL DUDE TO "SAY YOUR NAME"...LOL

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 19 days ago    Post subject: HEY HUBS...TELL DUDE TO

20 days ago

the guy in the red shirt is cute... gives me henry simmons teez...

19 days ago

Red shirt is sinister!! Did you hear what he said his name is?

No. I didn't watch the whole thing. Lol
Back to top
Forum :  Topic : HEY HUBS...TELL DUDE TO "SAY YOUR NAME"...LOL

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 19 days ago    Post subject: HEY HUBS...TELL DUDE TO

the guy in the red shirt is cute... gives me henry simmons teez...
Back to top
Forum :  Topic : Does he have potential or nah.....

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 19 days ago    Post subject: Does he have potential or nah.....

Back to top
Forum :  Topic : CHOOSE 1 AS UR SATURDAY MAN CRUSH!

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 19 days ago    Post subject: CHOOSE 1 AS UR SATURDAY MAN CRUSH!

A



B



C



D



E



F



G



H



I



J



K



L



M



N



O

Back to top
Forum : General Discussions Topic : What is with these 3-4 inch beards lately ?

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 20 days ago    Post subject: What is with these 3-4 inch beards lately ?

20 days ago

20 days ago

LOL

Yeah, YOU !!

Have you joined ZZ Top recently ?

20 days ago

lmao... i had to google that... their beards are super long... santa claus type long...

20 days ago

Awww...Does this mean you won't be sliding down my chimney ?

Smile



maybe... Lol
Back to top
Forum : General Discussions Topic : What is with these 3-4 inch beards lately ?

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 20 days ago    Post subject: What is with these 3-4 inch beards lately ?

20 days ago

20 days ago

LOL

Yeah, YOU !!

Have you joined ZZ Top recently ?

lmao... i had to google that... their beards are super long... santa claus type long...
Back to top
Forum : General Discussions Topic : What is with these 3-4 inch beards lately ?

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 20 days ago    Post subject: What is with these 3-4 inch beards lately ?

Back to top
Forum :  Topic : TGIF, pick 1 to get the weekend started.

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 20 days ago    Post subject: TGIF, pick 1 to get the weekend started.

A D G L N O
Back to top
Forum :  Topic : MAN CRUSH FRIDAY... U LET N HIM SMASH OR NAH?

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 20 days ago    Post subject: MAN CRUSH FRIDAY... U LET N HIM SMASH OR NAH?

















Back to top
Forum :  Topic : What makes you feel beautiful???

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 21 days ago    Post subject: What makes you feel beautiful???

i would say after exfoliating and taking a nice, long, warm shower...
Back to top
Forum :  Topic : MAN CRUSH THURSDAY: CHOOSE 1

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 21 days ago    Post subject: MAN CRUSH THURSDAY: CHOOSE 1

A



B



C



D



E



F



G



H



I



J



K



L



M



N



O

Back to top
Forum :  Topic : Thirsty Thursday.

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 21 days ago    Post subject: Thirsty Thursday.

Back to top
Forum : General Discussions Topic : Would U Holla or Pass?

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 22 days ago    Post subject: Would U Holla or Pass?

Back to top
Forum :  Topic : ASIAN PERSUASION....

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 22 days ago    Post subject: ASIAN PERSUASION....

yaas...
Back to top
Forum :  Topic : Eliminate 1, & then a have 3some with the other 2.

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 22 days ago    Post subject: Eliminate 1, & then a have 3some with the other 2.

the one on the left is stunning... i'mma say the one on the right...
Back to top
Forum :  Topic : MAN CRUSH WEDNESDAY... YES? NO? MAYBE SO?

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 22 days ago    Post subject: MAN CRUSH WEDNESDAY... YES? NO? MAYBE SO?









Back to top
Forum :  Topic : SO HE`S WEARING WIGS NOW.

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 23 days ago    Post subject: SO HE`S WEARING WIGS NOW.

Back to top
Forum :  Topic : 2 times Tuesdays, pick 1 for now, & 1 for later.

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 23 days ago    Post subject: 2 times Tuesdays, pick 1 for now, & 1 for later.

they are all gawjus...
Back to top
Forum :  Topic : MAN CRUSH TUESDAY: SEXY OR NAH?

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 23 days ago    Post subject: MAN CRUSH TUESDAY: SEXY OR NAH?

23 days ago

FINALLY, A CUTE ONE.

i always choose cute guys... Lol
Back to top
Forum :  Topic : MAN CRUSH TUESDAY: SEXY OR NAH?

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 23 days ago    Post subject: MAN CRUSH TUESDAY: SEXY OR NAH?









Back to top
Forum :  Topic : CHOOSE 2 4 A 3 SUM...

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 24 days ago    Post subject: CHOOSE 2 4 A 3 SUM...

24 days ago

Damn! How do you strike out 26 times??? Smile

๐Ÿ˜‹ stawp it...
Back to top
Forum :  Topic : CHOOSE 2 4 A 3 SUM...

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 24 days ago    Post subject: CHOOSE 2 4 A 3 SUM...

A



B



C



D



E



F



G



H



I



J



K



L



M



N



O



P



Q



R



S



T



U



V



W



X



Y



Z

Back to top
Forum :  Topic : MAN CRUSH MONDAY... SEXY OR NAH?

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 24 days ago    Post subject: MAN CRUSH MONDAY... SEXY OR NAH?



















Back to top
Forum :  Topic : Invite 1 to your Memorial Day weekend BBQ.

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 25 days ago    Post subject: Invite 1 to your Memorial Day weekend BBQ.

H
Back to top
Forum :  Topic : Would he drown u?

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 25 days ago    Post subject: Would he drown u?

Back to top
Forum :  Topic : MAN CRUSH SUNDAY... YAAS OR NAWL?

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 25 days ago    Post subject: MAN CRUSH SUNDAY... YAAS OR NAWL?

25 days ago















25 days ago

He`s definitely fuckable...so it`s a yassssss for me.

he looks like a more masculine, more beefed up miguel... ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Back to top
Forum :  Topic : MAN CRUSH SUNDAY... YAAS OR NAWL?

faithful_1984

Senior
Joined: 2013-08-03 21:11:32
Posts: 10656

Fort Worth
Texas
United States

PostPosted: 25 days ago    Post subject: MAN CRUSH SUNDAY... YAAS OR NAWL?















First Page 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Last Page 
 
 


 
Change Online Status: Status Update: